ho ho honey
 

(Mah main babes<33333) 

Har precis sagt hejdå till Saids och jossie:((( lite ledsen eftersom de ska till kollo (mysigaste jobbet) och att jag iår inte ska med. Jag skulle ha jobbat med, men det krockar med min utlandsresa och denna gång väljer jag semester framför jobb, har jobbat två sommaras i rad på kollo, och har ju redan jobbat i sommar och jag längtar detsutom efter sol och värme något enormt mycket! Så jag hoppas att alla kollokompisar får det bra haha 
 
Det var iaf väldigt mysigt att träffa mina tjejer lite, få krama om dom och så fick saida äntligen sin födelsedagspresent, hon fyllde år för två veckor sen men har inte hunnit ge henne den innan idag. Men jag tror hon blev glad, hon fick en fotlänk med en uggla, lite tvål och body lotion (som passar perfekt på kollo haha) och sen lite chokladkolor, perfekt som färdkost! 
 
Men nu ska jag nog ut och springa och försöka skaka av mig känslan av att jah är kvar i Örebro, vill bara åka härifrån just nu, men snart så...
Klockan är ju bara tio men det känns som hela dagen redan gått för jag gick upp så otroligt tidigt, kanske blir lite shopping på Marieberg, vem vet haha