Karlstads stad




 
Idag har jag och min kära syster hängt i Karlstad och shoppat, ätit och bara haft det mysigt! Vi gick på stan, jag hittade lite fint som jag tänkte klicka några bilder på imorgon (så håll utkik här på bloggen hurrni;Ppp) och sen  blir det även lite bilder på några toppar/bh jag införskaffat mig under veckan! Härligt va? 
 
Idag hade jag det iaf superbra. Vi åt på ett ställe som hette ...grodan någonting och det var så gott! Jag käkade en veg lassange och Evelina åt kyckling med pommes. Senare gick vi till Espresso house och tog en fika. Jag åt choklad cheesecake och en lemonad, jag gillade inget av det så det var en flopp och jag lämnade kvar fikat på bordet, Lemonaden smakade godis, bara förjävligt mycket socker och konstgjort, och cheesecaken serverades med en chokladgrädde som förstörde hela grejen. Så det var ett minus från mig! Men glad är jag för det eftersom jag senare gjorde världens kap... ni får se imorrn
btw.. haha sista bilden... var så överlycklig över det jag köpt så knäppte en selfie på väg hem till Örebro. hehe
 
Nu ska jag sova, har suttit uppe alltför länge och sjungt och spelat gitarr, hittat en låt jag älskar och som snart kommer ut så att ni kan höra den, spännande va? haha, lite taggad för brukar inte göra så mycket covers men denna låten jag håller på med nu, i looooove it. Så håll ut vänner 
 
natti