summertime sadness (happiness!!!)
Nu har jag officiellt sommarlov och det är så otroligt skönt!! äntligen:PppP 
Jag och Clara åkte hem tillsammans med hennes mormor och morfar som skjutsade oss, så najs att slippa ta tåget hem då min packning var 1 stooor överfull resväska, 3 "vanliga" väskor proppade till gränsen att spricka och en gitarr med fodral, det plus Claras saker resulterade i en fullproppad bil, haha men vi kom hem och jag har det jag behöver för att spendera sommarlovet här i Örebro, så det är ju bra iaf!!


Påvägen stannade vi i Jönköping för att köpa oss en glass, hört mycket väl om den nya hallonglassen från Magnum så tänkte att det lika gärna kunde få vara första glassen jag nu åt på länge, men tyvärr var den inte alls god. Jag åt knappt hälften av den, och fick sedan ge resten till Clara, usch, och därefter fick jag ont i magen och det höll  i sig ett bra tag, så ett stort nej till att käka den igen haha 

När jag kom hem (runt 21.30) fick jag mat av mor min, sen åt vi jordgubbar, smaskens! Och nu hänger jag inne i min systers rum och ska snart sova, har massa planer inför imorgon, bl.a. träna, sola, möte gällande mitt sommarjobb, kolla student, träffa min syster Emma, och sen dra till Saida/Bon fire på kvällen! Så bör väll sova nu om jag ska orka upp imorgon hehe 

HUGS 
#1 - Anonym

Hej Lovisa! Med tanke på dina fina resultat från din träning. Hur har du tränat? :) Kram!

Svar: Jag har kört otroligt mycket kondition, cardioträning! Runt 40 min per dag, sen styrka efter det! Styrkan delade jag upp i olika pass, körde mage/rygg en dag, sen ben/rumpa sen armar! Det är i princip så jag gjort:)
Lovisa Sundin