ATT SE DET VACKRA I DET ENKLA



Besökte min farfar idag.
Inte sett gubben på fem år, sedär vad julen för med sig! Det blev en massa prat om livet och så fikade vi, nybakat kaffebröd, inget jag säger nej till dirrekt! For sedan hem och käka falafel till middag, kan inflika att jag är vegitarian, eller hm, halvt i alla fall. I Tingsryd är jag det, men i Örebro sker det att en köttbulle eller två slinker ner. Ser kött som något finare, någonting att äta vid festliga tillfällen. Därför lever jag på sallad och qourn på vardagarna.
Har egen lägenhet i Tingsryd, pluggar där, och bor på loven hos min familj i Örebro. 
 
- Sitter just nu i min säng, har ätit upp resterna från chipsen jag och alice köpte igår. Vi hade övernattningsjulkalas, vi båda har fyllt år och passade på att fira jul och födelsedag samtidigt. Vi lagade mat, kollade film och bytte paket. Trot eller ej men fick en tatuering av henne! Så inom en nära tid ska hon och jag ta oss till tatueraren och göra en tatuering tillsammans, samma motiv, samma placering. Och jag kan knappt bärga mig! Avslöjar senare vad det blir för fint. 
 
HUGS