for till huvustan ja
Har äntligen kommit i säng! 
Haft en lång men rolig dag idag
 
Åkte imorse mot Stockholm, det blev inte mycket till shopping då mesta av tiden spenderades med att hitta en parkering och sen till att käka mat... Haha men fick med mig två toppar hem iaf. Sen åkte vi till Arlanda, lämpade av min storasyster och hämtade upp min lillasyster, sen var det hemåt. Väl hemma tog vi oss till min moster och hängde där ett tag. Det blev fotbollsspelande haha, sen hem vid 21 ungefär, så var hemma vid halv tio och då tog jag mig en springrunda, så skönt, sen hopp in i duschen och nu sängen! 
 
Ska upp tidigt imorgon för jag ska till adolfsberg och ha mysmorgon med saida och josse vid kl 08.00, haha de ska åka till kollo och jobba imorgon så lär inte se dom mer på hela sommaren säkert... Men bussen mot Saids går kl 07.04 imorgon.. Så kanske bäst att jag går och lägger mig nu haha. För imorgon kväll ska jag och ett gäng andra tjejer (som jag aldrig träffat, exept em, och ullis) ha filmkväll!! Så mysigt!! 
 
Så måste vila upp mig för en fullspäckad dag imorgon med
 
HUGS