Dagar flyger förbi







Dessa bilder beskriver rätt bra vad jag har haft för mig de senaste dagarna. Jag har kollat på hela 3e säsongen av OITNB, jag har ätit massa mat, tränat och jag har hängt på Bråvalla. Jag måste föresten medge att jag är sämst på att ta bilder när jag är iväg och gör något, som Bråvalla tex. Det är inte riktigt så att jag vill uppleva saker genom att kolla i mobilkameran för att få en snygg bild, eller video för den delen heller, utan jag skiter i mobilen och är med om det rätt upp och ner istället.. Haha ingen 300 sekunders Snapchat story här inte;ppp

Annars så har jag ju kommit hem från Bråvalla som var från onsdags/söndags och det jag fick med mig hem var en rejäl förkylning! Tack för det.. Men det är ändå fett värt för hade så jävla kul<3333
Folk som super sig redlösa, skabbiga tält fulla med spindlar och sjukt dyr mat, ja helt underbart!! 
Haha, nja, men allt förutom det var bäst, träffade så fina människor och fick höra så mycket bra musik! Bråvalla är så värt en veckas sjukdom om inte mer, längtar till nästa gång jag drar på något liknande, har fastnat för detta festivallivet nu asså